Przejdź do treści

Dołącz do nas! GZW Marketing

GZW Marketing Klaster Obróbki Metali
GZW Marketing Klaster Obróbki Metali

Jaki jest współczesny marketing, jaka powinna być komunikacja i promocja? Jak budować skuteczne strategie marketingowe? 

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, a także specyfice branży metalowo-maszynowej, Klaster Obróbki Metali zaprasza na cykl szkoleń, spotkań, które będą realizowane w ramach Grupy Zaawansowanej Współpracy - Marketing.

W dzisiejszych czasach komunikacja marketingowa jest kluczem do przetrwania w świadomości odbiorców. Obecny czas, tempo rozwoju, przesyłania danych i informacji wymuszają czasem rewolucyjne zmiany w objętych wcześniej założeniach i strategiach marketingowych. Zmianom ulegają trendy, tradycyjne narzędzia marketingowe, ale także sposoby identyfikacji marki przez odbiorców. Coraz częściej świadomość marki i utrzymanie uwagi odbiorców wymagają nieustannego kontaktu z grupą docelową.

Co więc robić, jak formułować przekaz, by nasze działania były widoczne i docierały do tej grupy?

Przede wszystkim należy wiedzieć JAK docierać, JAKIE mamy sposoby i narzędzia. Zarówno marketing tradycyjny, jak i ten nowoczesny nieustannie się zmienia i dostosowuje swoje możliwości i działania do dynamiki zmian na rynku.

Jednym z zagadnień, które jest istotne przy badaniu drogi klienta do zidentyfikowania się z naszym brandem jest Neuromarketing - wykorzystujący badania naukowe i psychofizjologiczne oraz wiedzę o zachowaniach odbiorcy w procesie optymalizacji bodźców marketingowych. 

Temat Neuromarketingu jest pierwszym, jaki zostanie poruszony podczas spotkania GZW Marketing, które odbędzie się 21 października o godzinie 10:00. W ramach interaktywnego wykładu, skuteczne strategie marketingowe oraz "jak kupuje mózg?" omówi Sylwester Pilipczuk - neurocoach, trener, praktyk marketingu, warszatów z zakresu inteligencji emocjonalnej, neurodydaktyki, sztuki wystąpień publicznych, profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej promocji.

Zapraszamy wszystkich członków klastra do aktywnego uczestnictwa, spotkanie kierowane jest przede wszystkim do działów marketingu, promocji, do wszystkich osób odpowiedzialnych za marketing w firmach.

Na spotkaniu zostanie przedstawiony plan działania na najbliższe miesiące, będzie to również idealna przestrzeń do dyskusji na temat potrzeb i oczekiwań firm w obszarze marketingu i promocji.

 

Link do rejestracji:

https://docs.google.com/forms/d/1zChJJbRkkeE0tyl27uTV9rJNt8W1rV3E4XGJZe-2Lqo/edit

 

Szczegółowa agenda znajduje się w poniższym pliku.

 

Więcej informacji udzieli koordynator projektu - Martyna Przedlacka: m.przedlacka@metalklaster.pl tel. 790 110 077

 

Do zobaczenia! Dołącz do nas!

Załącznik Rozmiar
AGENDA GZW MARKETING 21.10.2021.pdf 623.03 KB